Jump to content

Több száz fiatal magyar úszótehetség kap új felszerelést

2017. 10. 06. 08:00

Budapest, 2017. szeptember – Lezárult a Procter&Gamble és a TESCO Magyarország közös, a ’Szenvedélyünk a teljesítmény’ elnevezésű programja, amelynek során 5 millió forint gyűlt össze a Magyar Úszó Szövetség támogatására. A kezdeményezésnek köszönhetően a Magyar Úszó Szövetség olyan új felszerelésekkel és eszközökkel segíti a Jövő Bajnokai programjában részt vevő fiatal úszótehetségeket, amelyek nélkülözhetetlenek a mindennapos edzéseik során.

„A Magyar Úszó Szövetség egyik küldetése olyan tehetségek támogatása, akik a legnagyobb magyar sportolók nyomdokaiba léphetnek. Folyamatosan arra törekszünk, hogy egyre több gyermek úszásoktatását segítsük elő, és egy nemzetközi szinten is kiemelkedően erős úszócsapatot hozzunk létre. Hiszen annyi a fiatal úszótehetség Magyarországon! Programunk emellett a rászoruló, nehezebb helyzetben lévő gyermekek úszásoktatását is támogatni kívánja. – mondta Wladár Sándor, a Magyar Úszó Szövetség új elnöke. – Az összegyűlt adományból a Jövő Bajnokai Programunk több mint 300 fiatal úszótehetségét támogatjuk különböző úszástanulást segítő kellékekkel, eszközökkel, amelyek segítségével az edzésük biztonságosabbá és szerethetőbbé válik, ezáltal is vonzóvá téve a gyermekek szemében az úszást, mint sportágat. Az új eszközcsomagok (úszó deszkák, úszó lapok és nudlik, nehezékes gyűrűk, merülő karikák és labdák) hamarosan eljutnak az úszóiskolákba, hogy segítségükkel a gyerekek felkészülése, edzése és versenyzése még kényelmesebb és sikeresebb lehessen.”

A ’Szenvedélyünk a teljesítmény’ program idén nyáron futott az ország valamennyi TESCO áruházában és bárki csatlakozhatott hozzá. A különböző P&G termékek (mint az Ariel, Always, Pampers, vagy Lenor) vásárlása jó célt szolgált, és a 6 hétig tartó program eredményeképpen 5 millió forint gyűlt össze.

“Büszkék vagyunk erre a programra, és arra, hogy ennyi ember csatlakozott hozzá Magyarországon. A P&G egyik legfőbb célja, hogy termékeivel és kampányaival nap mint nap hozzájáruljon az emberek életének jobbá tételéhez. A ’Szenvedélyünk a teljesítmény’ programunk azért jött létre, hogy segítségével fiatal magyar sportolókat támogassunk és hozzájárulhassunk sportolási lehetőségeiknek fejlesztéséhez.” - mondta Hrvoje Ceovic, a Procter&Gamble Közép-Európa ügyvezetője.

„A TESCO Magyarország örömmel állt a program mellé, ami nagyszerű lehetőség volt, hogy a tehetséges fiatal úszók felkészülését és további fejlődését támogassuk. Bízunk benne, hogy az új felszerelésekkel sok száz gyermek úszásoktatása válik egyszerűbbé és biztonságosabbá.” – mondta Hevesi Nóra, a TESCO-GLOBAL Áruházak Zrt. kommunikációs vezetője.

 

A Procter & Gamble-ről

A P&G termékeit naponta közel 5 milliárd ember használja világszerte. A vállalat portfoliója az egyik legerősebb a világon olyan megbízható, minőségi és vezető márkákkal, mint az: Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Aussie®, Blend-a-med®, Bonux®, Braun®, Discreet®, Dreft®, Gillette®, Head&Shoulders®, Jar®, Lenor®, Naturella®, Old Spice®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, Tampax®, Tide® és a Venus®. A P&G csapata mintegy 70 országban van jelen világszerte. A P&G-ről és termékeiről szóló legfrissebb hírekért és részletes információért látogasson el a http://www.pg.com oldalra.

(Forrás: Szerkesztőség)